3.10.2009. Subota



1. This is my favourite drawing and the only one I find complete. And this is a good time to finally expose it. New challenges are coming my way.
2. Puno ljudi traži drugu polovicu, samo Iva traži drugu šljivu. Jedino čega se Iva boji, meni se čini, je policija za kruške.
3. Jučer mi je drvosječa, pravi drvosječa, objašnjavao kako je napravio električnu trzalicu. Zatim mi je objasnio još i kako se pravilno kosi trava (to je dosta predvidljivo da ce mi objasnit, jel) a i teoriju zbog čega gledatelj filma ne smije primat istu informaciju auditivno i vizualno (e, to već ne bi očekivali od drvosječe). "U dubinskom kadru polifonost nije poželjna", Luka M.
4. Tt : "Eee, čitam ti blog....a ti si malo zabrijala na tu lisicu, ha?"
Meni se pak čini da je lisica malo zabrijala na mene.
5. Al kuja ta lisica, kad ju najviše trebam sve što napravi jest - malo ti se oko nogu spetlja i pobjegne u trenu.
Tipično.

Nema komentara: